MathildaJohansson -

godmorgon :)

Igår så var jag på bröllop en liten stund eller vad man nu ska säga, jag och emma fick bara vara med i kyrkan men det gjorde inget för efter det så fick vi gå hem till Anders o Anna och vara hos dom om vi ville så där är jag nu med :)
så jag satt i soffan med Noah en liten stund igår och så, så jävla sööt är han nu :) 
sen orkade vi inte åka hem på kvällen efter vi hade kollat på film med dom, så vi sov hos dom och nu så ska mamma o pappa komma å hämta oss så att vi kan åka till hanna :)

ha det =) 





Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0