MathildaJohansson -

grym dag <3

Va o släppte av Chani vid bussen förut för att hon ska träna, jag skulle med ha tränat men jag tog ett beslut igår om att jag ska sluta :(
Jag känner mej helt puckad men så är det :D

Aja
Inatt så somnade jag vid 4, det gick inte att sova för att jag va jätte hungrig o så ville jag inte gå upp -.-'
Sen vaknar jag såklart 9 för att Emma hade på HÖGT ljud på mobilen så det hördes genom väggen :S

Sen efter några timmar så drog jag o hämta Chani :D
Hon har varit i spanien i två veckor så jag har saknat henne sjukt mycket, det tog ganska lång tid att komma hem för att jag va inte jätte bra på att skjusa men det gick xD
Så jag har varit med henne o kollat på film o sånt :)






En liten bild på mej då xd
ha det =)





Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0