MathildaJohansson -

hej...

Orkade inte blogga igår, va inte på humör...
Tänker fortfarande på mitt beslut att sluta i fotbollen :( 
det är inte så lätt som man tror när man har spelat i samma lag sen man var 6 år...
aja,
Igår så spelade jag o Emma golf i 4 timmar xd tränade på allt och sen gick vi en runda men då orkade vi inte mer så vi bara skrattade xd
Sen kom Martin och hämtade oss och när vi kom hem så fixade jag mej snabbt och drog till stationen för att åka in till alingsås med Ninni :) Vi va där en liten stund och försökte hitta en bra klänning till ett bröllop jag ska på men vi hittade ingen xd vi fick inte åka till partille för mamma så jag är ganska sur nu för jag har inget att ha på mej :S Sen när jag kom hem åkte vi ut med båten en stund och fiskade, fick ingen fisk men det va gött att vara ute på sjön lite :)

Imon så kanske vi ska till Ullared hoppas det för jag behöver lite nya saker :)
ha det =)




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0