MathildaJohansson -

hejhej :D

Idag gick jag upp 05.55 för att få plattången först, fast jag va så trött så att jag inte orkade gå upp först men när jag hörde emma öppna sin dörr för att gå in till mej å ta den så kastade jag mej ner från sängen o tog den innan hon kom in xd
lite taskigt att göra så men det är ändå smart :D
Sen efter jag hade fixat mej och ätit drog jag och Emma till tåget, och då kom Frida o Linnea för att dom skulle också ta tåget, o Frida var värsta pratglad :D haha det gick inte att inte skratta åt henne :P

Sen va jag i skolan o så, kul att träffa alla kompisar igen :D efter skolan gick jag till Coffe House där Emma, Emelie o Signe va :) o efter en stund så kom Mirran som jag o Emma följde med hem en liten stund, när jag kom hem så var det värsta vaaammmt ute så jag har solat en stund nu, vill bli brun :D
Om någon timma så ska jag åka o träna handboll :D
det ska bli värsta kul, har verkligen velat börja träna igen :D

Ska fixa mej nu,
Ha det =)

Kommentar av: Frida

hahaha omen visst va jag ganska käck? xd hyper typ. hahaha shit käften gick i ett på mig xd<3

2010-08-23 @ 23:32:21
URL: http://fridacarooline.blogg.se/



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0