MathildaJohansson -

hejj

Igår så hann jag faktist inte blogga, va med Jasse på stan en stund :)
Sen när jag kom hem så kom jag på att vi hade spanska o engelska till idag så jag satte mej o plugga, sen skulle jag helt plötsligt träna handboll som jag hade gölmt helt och hållet, så det va bara o dra på sej träningskläderna fixa håret o åka dit xd
sen när jag kom hem va jag så sjukt trött så jag somna as tidigt o så xd

Aja.
Idag så va det skolfoto, jag blev nog inte alls bra på korten tror jag iaf.. 
sen va det bara vanliga lektioner...
Sen efter skolan så träffa jag mamma o så sen kom pappa o hämta oss o nu e jag hemma :P
Har inget mer att skriva,,



En liten go bild från tygrikes :)

Ha det=)





Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0