MathildaJohansson -

Min dag idag xD

Nu kan jag berätta vad som hände idag,
Efter vi hade haft idrott idag så va jag lite flummig o så, sen började jag och Jenny tävla upp för alla trappor på skolan, och vi skrattade så sjukt mycket xD
En gång när vi sprang som fan tog jag tag i henne för att komma förbi men då råkar hon få tag i mina byxor och råkar dra ner dom xD så sjukt kul xd
o när vi kom upp så kolla typ alla på oss, fast det va inte så konstigt när vi skrattde så mycket och hördes jätte mycket...
Sen sprang vi upp och ner lite till och det gick åt helvete xd

Sen på matten så blev berit jätte sur på mej o Pierre för att vi stog o kolla på Frida hade idrott och ropa hej till henne från fönstret xd
sen efter en liten stund gick jag ut ur klassrummer förr att jag va för glad typ, o då kom Mirran o Emelie så jag prata med dom lite o då såg Jenny det och då började vi visa massa tecken med händerna men då fatta hon inte så hon bara, va? xd
och då trodde Joel att Jenny pratade med en robot som satt på ett skåp och då börja jag skratta så att jag börja gråta xd
Så nu är jag jätte hes -.-' xd


aja, ska ut nu xd

Ha det =)

Kommentar av: jenny is the best

HAHAHAHAHAHA, fuck va kul det va :o

det händer snart igen :D

2010-09-06 @ 21:11:32
URL: http://jennywissen.blogspot.com



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0