MathildaJohansson -

tjaa

orkade inte blogga igår, var så sjukt trött xd

I torsdags så kom Maria för att vi skulle gå på bio på fredagen :D
Sen på kvällen så ringde William o frågade om vi ville tälta med han o Måns å det ville vi ju såklart, men det slutade med att alla sov nere i min o Emmas sjöstuga för att vi kunde inte sätta upp tältet xd
På morgonen så gjorde vi frukost o fixade oss för att dra till göteborg, efter filmen så drog vi till alingsås för att kolla på fotboll men vi hade glöömmt att ta med jackor så det blev skit kallt men vi kollade ändå på den , sen åkte vi hem till mej o Emma igen o kollade på film o hade det gött :D

Idag så är jag jätte trött men jag ska nog träna om jag orkar sen xd





Ha det =)





Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0