MathildaJohansson -

trött.

Hej alla :)
Vaknade för inte så länge sen, funderar på att gå ut lite o kanske springa eller så... Måste verkligen ta tag i träningen nu till hanbollen :)

Igår så gick vi upp vid 8 för att åka till ullared, när vi kom dit så började vi kolla efter massa saker som vi skulle ha och jag hitta lite saker o så :)
På vägen hem så stannade vi och åt sen när vi kom in i Göteborg så stannade mamma för att kolla i en affär, sen gick hon in i en klädaffär och då hittade jag en klänning som jag ska ha imon på bröllopet.

ska ut o springa nu om jag orkar,,
ha det =)




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0