MathildaJohansson -

tjaa

Igår så fick jag inte ha datan för att mamma tvingade mej att plugga :P

Men idag så fick jag ha den :)

aja.
När jag vaknade i morse så va jag jätte trött och ville inte gå upp först, men då kommer Emma helt plötsligt in till mej och tänder min lampa i taket o ler och sen går ut :P
så det va ju bara att gå upp för att jag ville sova mer men det fick ja inte xd

I skolan sen va jag ganska trött först men det va ändå ganska go dag :)
efter skolan så drog jag till konfan o sen till träningen efter det :) 
så nu är jag helt slut xd
imon så är det Nolhagastafetten så jag kommer vara helt slut för att jag ska springa den längsta :) 


En liten bild på mej o Signe från en träning :)



Ha det =)





Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0