MathildaJohansson -

Go kväll!

Hade en riktigt go kväll igår med brudarna! Käkade pizza sen så tog vi med vårat godis och gick ner till sjöstugan.
Började med att kolla på My sister's keeper sen Prom night, Red riding hood och sist Ramona and Beezus.
Alla filmer är verkligen värda att se tycker jag! Vet inte riktigt när vi somnade men det va ganska sent i alla fall ;)
sen så vaknade vi vid 12 ungefär :)
Just nu så sitter jag inne på golvet i mitt rum och ska snart städa, men ni får ha det så bra :)
Tack för en underbar kväll! <3

Kommentar av: signe

Åh älskar er godingar :D

2011-08-14 @ 16:49:55
URL: http://onlyonee.blogg.se/



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0