MathildaJohansson -

Har precis rensat....

Har precis rensat klart min och Emmas Walk In Closet för idag, imon ska vi börja måla sen är det nästan klart :)
Dagen blev inte alls som vi hade tänkt oss, vi gick ner och solade en stund sen gick vi upp för att fixa "lite" men då började det regna som fan och massa annat skit xd men vi har hittat massa söta små kläder från jag och Emma var små, helt sjuk är det att man har varit så liten :O hihi (a)

Men sen när det regnade så hoppade vi ut i bikini och duschade vilket va sjukt skoj ändå :D
Tror att jag ska fixa något att äta för jag är ganska hungrig, tror jag i alla fall... Sen blir det film igen (a)
Men ni får ha det så bra :)






Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0