MathildaJohansson -

Hej på er :)

Nu har jag fixa mig och så, mamma ringde och ville att jag skulle gå upp 8 idag men jag somnade som vanligt och gick upp halv 10 för att Emma satt i soffan och skrek på mig för att jag sov. Visst har jag en gullig syster! ;)
Men i alla fall så ska jag, Emma och Felicia åka in till Göteborg om ungefär en timma och gå o kolla på bio. Vi ska kolla på "Jag saknar dig" som har premiär idag? Aja hoppas att den är bra i alla fall!
Just nu så sitter jag själv här i mitt rum för att dom är uppe hos Felicia för att hämta något, sen när dom kommer ner så ska jag lära mig att göra en ormfläta. Hihi. Men ni får ha det så bra :)
Det ser la inte såå svårt ut eller?




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0