MathildaJohansson -

Hemma ;)

Är hemma nu, började med att vi åkte till mormor och lämnde några presenter. Vi tog med henne till Nääs och åt lite, sen ville jag och Emma kolla lite kläder så det passade vi på att göra också. Det blev ett par nya jeans till mig, vilket jag verkligen behöver. Och nu är jag seriös ;) Spräcker ungefär alla jeans jag har förr eller senare xd men nu har jag i alla fall två hela par :D hahaha lyckat där Mathilda!

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på mer idag, är ganska trött så vi får se... Kanske jag kan be syrran att ta lite bilder på mig och fixa en ny design? denna jag har nu är ju bara för att vi inte har hunnit att fixa en riktigt bra. Jo det va en bra idé tycker jag! nu ska jag se om jag kan hitta henne så ha det bra :D
Nu ska ni få se mina nya jeans :)




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0