MathildaJohansson -

HOME!

Hemma efter en underbar dag som började med ett jävla skitväder! Vi kom fram vi 9, tog färjan över, träffade Arvid snabbt innan han skulle fixa sin båt. Hahah och vilket jävla skitväder det va! Det regnade som fan sen började det blåsa och va hur jävla kallt som helst, så det slutade med att som avbröt allt, i alla fall för Arvids grupp då. Det va massa som välte med båtarna och så så det kanske inte va så konstigt ;)

Efter en stund så träffade vi Arvid igen och sen satt vi o kollade på när dom packade ihop allt. Då ringde hans pappa och frågade om vi hade lust att äta med dom, så jag, Emma och Arvid fick gå upp till den skolan dom hade sovit på och packa han saker. Eller jag och Emma satt och åt godis medans han packade (a) Vi tog färjan över igen och åkte ut till havet någon annan stans (har glömt vad det heter) då kom Arvids pappa och hämtade oss med båten så åkte vi ut till hans sommarstuga och åt krabba o hade det mysigt :) Som många vet så hatar jag verkligen skaldjur men krabba tycker jag faktiskt är gott :)

Sen vid sju tror jag åkte vi hemmåt igen, släppte av Arvid hemma hos sig sen så åkte vi hem till oss igen. Så nu sitter jag här ;) Skojigt va? (a) Jag har tyvärr inga bilder från dagen men det har syrran så kolla på hennes blogg för jag tror att hon kommer lägga upp några, fast jag är inte säker :) http://photoodreams.blogg.se/

"Lånade" bilden från Julia (a) hoppas att det va okej <3




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0