MathildaJohansson -

Hos Signe!

Kan börja med att säga förlåt för att jag knappt har bloggat men jag har verkligen haft fukkt upp tyvärr! Idag så har det ändå varit ganska chill tycker jag, började med en lång svenska lektion sen va det idrott. Efter det så hade vi håltimma i 2 och halv timma! så jag och Jenny drog hem till mig för att jag hade glömt lite saker till lägret idag! sen passade vi på att äta lite med. När vi kom tillbaka så va det musik och då hade vi vikare så vi gjorde typ som vi ville! Vi slutade tidigare och då drog jag, Jenny, William och Pierre till MAX och satt där en stund sen gick jag och mötte Emma och Signe, stötte på Arvid eller han såg mig så vi pratade nen liten snabbis! :)

Nu är vi hemma hos Signe o hon springer runt och packar, tror också att vi ska äta snart innan vi åker. Sen är det läger så jag kommer inte blogga med jag gör det på söndag! Ha det!




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0