MathildaJohansson -

Ingen sol längre? :(

Fan också, det började regna nu... Det som va så soligt ute för en stund sen, vad hände med det? :(
Hahaha blir nog inga vattenskidor idag heller, och jag som har sagt att jag ska lära mig att åka på en SKKIDA innan pappa kommer hem. Och han kommer hem på fredag så det kommer nog inte gå så bra xd

Men i alla fall så har jag legat mycket nere på bryggan och solat o badat. 21 grader i sjön nu, så det är riktigt gött! (y) men jag och Emma har också målat idag, ni kommer få se bild på hur det såg ut före och efter sen när allt är klart :) LOVAR!


Kommentar av: Emelie

Haha jag vet.. Tack sötnos! :) <3

2011-08-03 @ 17:19:14
URL: http://emelievictoriia.blogg.se/



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0