MathildaJohansson -

Jag saknar dig sjukt mycket <3

Att sakna någon så mycket som jag saknar dig har jag aldrig gjort, det är helt sjukt!
Att veta att inte du eller jag kan göra något åt det, det gör att jag saknar dig ännu mer...

Jag har fortfarande inte riktigt fattat att det har blivigt såhär, men det är ju såklart att jag inte vill fatta det, eller?
Du är fortfarande en av dom som betyder mest för mig, och det kommer det alltid att vara.
Vad som än händer, så kommer det vara så..

Sen att inte få höra din röst utan bara få se några bilder på dig någon gång ibland gör att jag bara vill försvinna.
Jag frågade dig en sak en dag, och jag fick världens bästa svar på min fråga. Det svaret ska jag hålla fast vid och göra så som du sa, för det kommer nog fungera? Jag hoppas på det i alla fall!

Men i alla fall, så kommer alltid ha en plats i mitt hjärta! <3



Kommentar av: Emelie

Du vet att jag finns gumman!

Och gör den där kossan dig något så ska hon få se på fan! :D <3

2011-08-02 @ 08:16:28
URL: http://emelievictoriia.blogg.se/



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0