MathildaJohansson -

MAAAT!

Sitter och äter lite mat o senare bli det träning!
Idag va det första riktigt dagen i skolan som började med engelska. Och vet ni vad? Vi har redan fått en läxa, hahah fast jag kan den men ändå! har för mig att det va NO efter det sen SO, EA och sist Spanska! När skolan va slut så gick jag, William, Måns och Jonas in till Storken lite och så, sen träffade jag Emelie och kollade på nya handbollsskor innan jag skulle ta tåget hem. Lite dåligt faktiskt för mina har redan gått sönder och det va ju inte länge sen jag köpte dom! :O
Men jag är fortfarande hungrig så jag ska hämta mer att äta! hehe (a)
Ha det! <3
Bjuder på bilden!




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0