MathildaJohansson -

OJOJ!

Somnade i soffan (a) fast det är så jävla gött ändå men jag vaknade med att jag hade sjukt ont i knät!
Och gissa vad jag nu har gjort?!
I morse när jag och Emelie kom till skollan så gick vi till våra skåp och så skulle jag kolla om jag fick plats där i. Och jag fick faktiskt fortfarande plats! hahahah, fast när jag satt där så fick Emelie för sig att hon skulle stänga dörren eller något så jag hoppade ut och fick världens enkelstöt i knät! Och fan vad det gjorde ont! :( hhahahah låg på golvet i korridåren och skrattde som fan fast jag va samtidigt helt spyfärdig... Smärta på hög nivå är det verkligen! Känner mig så lyckad asså :(
Nä men nu får jag ta och pigga upp mig! :D

Kommentar av: Anonym

Hahah så jäkla dum är du :D <3

2011-08-24 @ 18:23:41



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0