MathildaJohansson -

Precis duschat!

Hej på er, kom typ precis hem och nu har jag tagit en dusch! Träningen idag va riktigt grym men jag har nog aldrig varit så trött eller haft så ont i foten som jag har nu! hahaha, men jag gjorde det bra ändå tycker jag.. Så lätt ger jag ju inte upp! (a)

fast pappa vet typ inte va han ska göra eftersom jag ändå tränar med en skadad fot. heheh (a)
Men han har sagt att vi ska till hans kompis igen för att vi måste kolla upp det ordentligt igen och så. Fast det kanske inte kommer gå över :( Men vi hoppas på att det gör det såklart!
Hörde att dom ropade på mig för att vi ska äta. Bloggar imon.
Godnatt :)
Tog bara en random bild!




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0