MathildaJohansson -

Sitter hemma i sängen :)

Hej på er, nu är jag hemma igen :)
Tror inte att jag var uppe hos Ulla och Peder så länge men en liten stund i alla fall :) Alltid mysigt att följa med mamma och pappa dit upp, vet inte riktigt vad jag ska göra nu men jag får la se vad jag kan hitta på..

Kanske jag kan göra min egna design? vågar jag det?
Hihi vi får se... (a)
Men imon så vet jag inte om det blir så mycket bloggande, ska upp klockan 6 för vi ska till marstrand för att min älskling är där och seglar SM :) Saknar han som fan bara :(

Men antingen så bloggar jag lite senare eller så gör jag det imon innan vi åker, vi får se :)
Ha det så bra så länge och ha koll om jag bloggar :)





Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0