MathildaJohansson -

Trött (a)

Hej på er, dagen började med att mamma kom in till mig vid 10, då började vi flytta in möblet till Walk In Closeten som nu nästan är klar :) Vi tog "rast" och gick ner till bryggan en lång stund, sen gick vi upp och började städa och när jag väl har kommit igång så kommer mamma in till mig och säger att jag är tvungen att åka ut med båten för det va några som hde krockat, hur man nu lyckas med det xd
Så det fick jag göra, tog med Felicia ut med sen fick vi åka in och hämta den stora och hjälpa dom o lite så xd

Efter det skulle mamma handla så då följde vi med, fast då började hon skälla på mig för en sak så helt plötsligt va jag 3 år igen och satt o sura i bilen! xd haha..
När vi va klara så åkte vi o hämtade Arvid och hämtade pizza. hihi. Lite senare så badade vi och hade det gött med nu ska jag sova ;)

godnatt :)

Kommentar av: angie

lät som en bra dag ändå tycker jag! =) Jag jobbade först sen njöt jag av sommarkvällen men min mamma på restaurang och en liten promenad :)

2011-08-05 @ 00:29:04
URL: http://stylings.blogg.se/
Kommentar av: angie

ja det var riktigt härligt! =)

2011-08-05 @ 00:43:47
URL: http://stylings.blogg.se/
Kommentar av: tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster

tack desamma :D

2011-08-05 @ 11:40:21
URL: http://tovesegnablogg.blogg.se/



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0