MathildaJohansson -

Varför ska det alltid regna? :(

hej på er, blev inte riktigt som jag hade tänkt förut. Gick ut och la mig i solen och hade det gött men då kom Emma ut och frågade om vi skulle in occh äta lunch med Mirran, så då hade jag 25 minuter på mig att fixa mig. Fast det karade jag :) Åkte in till stan och åt lite sen stötte vi på lite gott folk och så.
Nu är jag jätteblöt för att det har regnat på mig :( Va sol och varmt när vi drog in så jag hade bara shorts på mig och nu är det sämst väder! Hahah men ska jag ta på mig mina handbollskläder och fixa mig :)
Ha det!




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0