MathildaJohansson -

Är i värmland...

Hej på er, nu är vi i värmland :)
Är sjukt trött från att ha gått upp så tidigt, men jag och emelie somnade förut och ganska länge med tror jag. Smidigt xd men så ni bara vet så bloggar jag från emelies iphone, så det blir nog inte så mycket bloggande.. Tror jag i alla fall men jag ska försöka, jag lovar (à)
ikväll blir det nog lite spel med alla dom andra, jag har för mig det i alla fall. Sen så bor vi i VÄRSTA goa huset, det är verkligen inget att klaga över. Allt är sjukt fint sen är det stort också! :D
Men nu ska jag inte blogga mer ;)




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0