MathildaJohansson -

Är trött och har trökigt (a)

OM MIG
1. Vad heter du? Mathilda
2. Några syskon? Ja, 3 stycken :)
3. Vart bor du? Gallvik, utanför Alingsås...
4. Hur många barn vill du ha? 2 eller 3
5. Humör just nu? trööt och glad (a)
6. Sugen på just nu? Ett stort glas cola <3
7. Hur lång är du? typ 160
8. Vilken är din riktiga hårfäg? haha just nu vet jag inte.
9. Vad har du för ögonfärg? typ blå eller blågrå :)
10. Är dina föräldrar skillda? Nej! :D
11. Hur svarar du i telefon? Heeej! eller Hallu :D


GREJER
1. Har du blivit jagad av polisen? NejNej
2. Har du hund? Nej :( men jag vill ha!
3. Sover du helst ensam eller med någon? Med någon, vill oftast inte vara själv.
4. Tror du på spöken? Njaa...
5. Är du mörkrädd? Ja oftast, fast det beror på vart jag är...
6. Vad vill du ha just nu? Lite nya kläder (a)

Kärlek
1. Är du singel just nu? Nej :)
2. Föredrar du långa eller korta förhållanden? Långa!
3. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Ja, tyvärr så har jag det.
4. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? Det har jag säkert..
5. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? Inte vad jag kommer ihåg.
6. Har du varit på en blind-date? haha nej...
7. Sagt "jag älskar dig" till någon och verkligen menat det? Ja det är klart!
8. Saknar du någon av dina ex? Nej det gör jag inte.
9. Somnat grårande pga kärleken? Ja det har hänt!
10. Brukar du tänka på dina ex? Nej.
11. Någon låt som påminner dig om någon? What Are Words

KOMPISAR
1. Har du någon bästa vän? Jaa, det har jag!
2. Är du ofta med dina vänner? Så ofta som jag hinner :)
3. Vad brukar ni hitta på? Olika, typ  allt från att shoppa, springa runt som idioter till att bara sitta och prata <3
4. Kan du vara dig själv med dina vänner? Jadå
5. Vem vet mest om dig? Arvid, fast han är ju min pojkvän (a) 

VAD
1. Vad åt du senast? Kaka (a)
2. Drack du senast? COLA! (L)
3. Vad har du på fötterna? Inget...
4. Lyssnar du på nu? What Are Words <3<3<3<3


 





Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0