MathildaJohansson -

Godmorgon :)

Sitter i soffan och slöar lite, funderar på att gå och hämta något att äta men vi har nästan inget -.-'
Väldigt bra tycker jag... Eller inte, hoppas att mamma handlar något idag...

Om en stund kommer pucko hit så jag får ta och fixa mig lite ;)
Får la se vad som händer idag, det beror på vädret men det ser ut som just nu att det blir vattenskidor eller något annat sånt, hihi :D

Sen kollade jag och emma på film inatt igen, I am number 4 kollada vi på ;)
Kan säg att det inte är den bästa filmen jag har sett men jag gillade den ändå, så det är verkligen en film man ska titta på om man frågar mig :)

Ska försöka blogga lite mer senare :)




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0