MathildaJohansson -

GÖTT VÄDER!

Tjenare!
Riktigt gött väder är det ute idag, fast det har det ju varit alla andra dagar men ändå (a)
Vi har börjat dagen med att ligga vid poolen och sola o bada, inte helt fel om man säger så...
Lite mat har vi börjat med också, fast den är klar om en stund.
Ikväll så ska vi åka till några som bor i Albir tror jag och gå ut och äta med dom :)

Men men, ha det gött!

Kommentar av: rebeccahalling

hejhej!



om du röstar på min klänning så får du en länkning av mig och blir veckans blogg om två veckor!

säg till om du röstar så jag kan skriva upp att du ska vara veckans blogg! ;D



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=SN31nBsolCob7BP4RulgefCYt3umGksWxkNZk6DL8qk2pxs8gUbA#Gallery



glöm inte att göra 5 stjärnor!

2011-07-12 @ 12:57:34
URL: http://becut.blogg.se/



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0