MathildaJohansson -

Hej Hej

Nu ska jag blogga lite för er.
Som ni vet så har Ninni sovit hos mig, vi va í Alingsås lite, va ute och åkte vattenskidor sen hämtade vi Arvid och gick upp till Ulla för hon fyllde år. Då träffade vi Julia och Felicia som sen sov nere hos oss :)
Idag så har vi typ bara varit nere och badat, åkt vattenskidor och sånt. På morgonen så satt vi uppe och spelade ett "spel" för det va inte bra väder men det blev det ju skit gött lite senare! :D

Har tyvärr inga bilder eller så för jag har en smart syster som tar bort alla -.-' men jag har en som ni kan få se...
men nu så ska vi nog gå och börja lite på min och Emmas " Walk In Closet" så ni får ha det så bra! ;)







Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0