MathildaJohansson -

Nu ska jag berätta!

Som ni vet så åkte vi ut på sjön förut för att ha det lite mysigt.. Jag och Emma som har på oss slappekläder, osminkade, sådär halvborstat hår och tofflor. Mamma och pappa säger att vi ska in till Alingsås och köpa lite glass och dricka sen bada från båten om vi vill. Det låter ju hur mysigt som helst ändå?

Och helt plötsligt så börjar dom svänga in i en annan vik med båten, och jag får värsta dampet för det va ju inte dit vi skulle. Så jag började typ halft skrika på pappa för att han inte lyssnade på mig och då sa mamma till mig att komma hit, så jag gick till henne och hon bara; vi ska upp och äta hos Arvid med hans familj :)

Och fatta hur jävla chockad jag blev?! Helt seriöst jag fick värsta spelet.
Här har man tagit på sig en utan sina fulaste t-shirtar man har, helt ofixad och så ska upp och äta middag, med sin pojkvän och hans familj!?
Hahaha verkligen inte okej att göra så! höll ju på att dö känndes det som! xd
hahah och han visste inte om det heller, så det va ju lite skoj det med ;)

Men i alla fall så har jag haft en helt grym kväll med den som jag inte har träffat på hur länge som helst och som jag älskar mest! Men hämnden är ljuv, det kan jag verkligen säga! (a)

Nu ska jag och Emma titta på ännu en film, vi har gjort det dom senate dagarna :)
Mysigt? Yes!
Men jag bloggar när jag vaknar. Godnatt och sov gott! :)





Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0