MathildaJohansson -

NY LOCKTÅNG! :D

HejHej, sitter på en kudde på golvet i mitt rum och har trökigt!

Jag och Emma drog till Frida vid 1 ungefär, sen vid 3 så skulle vi ta tåget hem igen för vi skulle till XXL och lite andra affärer :)
Köpte en ny locktång, vilket jag verkligen inte behövde men jag kunde inte hålla mig (a)
Så nu har jag tre stycken fast en är typ halft sönder men ändå :D
En påse godis blev det med, hihi vilken GötteGris jag är!

Fast nu ska jag städa mitt rum tror jag, men vet inte om jag orkar... Får se.
På måndag så åker vi till Värmland också, känns som om jag nästan inte har varit hemma denna sommaren, typ inte träffat kompisar eller något.. Börjar verkligen sakna dom, inte bra asså! :(

men men, vi hörs! :D
Denna jag köpte då, riktigt bra är den!

Kommentar av: Matilda :)

hej, läser både din o din systers blogg varje dag o det är riktgit underhållande o roligt att läsa :), tänkte från om du accepterar läsare på din facebook? :)

kram.

2011-07-15 @ 23:35:09
URL: http://mazes.blogg.se/



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0