MathildaJohansson -

Äntligen hemma!

Hej, nu är jag hemma från Skåne!

Jag måste börja med att tacka Frida för det JÄTTEFINA inlägget från igår :')
Älskar dig!

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om Skåne där vi va då, jag har inte haft så jätte skoj men det har la varit okej för det mesta. Bara ibland så höll jag på att dö av att jag blev så uttråkad xd
Men vi har träffat massa som jag aldrig har träffat o varit i världens lyxigaste hus enligt mig och Emma (a)

Nu ska jag ner till bryggan och vara där, fan va gött att vara hemma igen!




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0