MathildaJohansson -

Frida gästbloggar!

Hej på er!
Idag gästbloggar jag lite för Mathilda som nu befinner sig längst ner i Sverige!
Vet inte riktigt vad jag ska skriva så jag kan berätta lite kort hur jag ser på Mathilda som vän!
Jag tycker hon är en jätte vacker och underbar tjej. Väldigt glad och sprallig. Typ alltid full utav energi. Haha något jag gillar är att hon är typ den enda som skrattar åt mina skämt, haha kanske för att vara snäll, kanske för att hon har riktigt dålig humor. Men det spelar ingen roll, huvudsaken är att jag får henne att skratta!
Mathilda är en vän som alltid har funnit där för mig, i alla lägen. Har alltid ställt upp och visat hur en äkta vän ska vara. Vi har alltid roligt tillsammans och hon gör mig riktigt glad. Och jag ser fram emot allt roligt vi ska göra i sommar!
Och Mathilda, du ska veta, att när du behöver mig, så kommer jag redan vara där. Kommer stå upp för dig vad det än gäller. Kommer aldrig låta något ont hända dig. Du vet att vi klarar allt tillsammans!
Jag älskar din min kristall! <3
Haha våra avslutningsklänningar, eller?
Kommer alltid finnas där med en hjälpande hand!
Släpper aldrig taget om din hand älskling!
Nu kan jag tyvärr inte blogga mer för nu har jag brottom. Haha har inte fixat mig än och ska snart möta Nadja och dra ut på äventyr!
Puss på er!




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0