MathildaJohansson -

Haha!

Började 9 idag, vi städade vårat klassrum och sen så åkte/gick vi till Playan!
Och typ precis när vi kommer dit så börjar det regna som fan, hur fail är inte det då?
MenMen, det blev till att bada i sjön och det va ju inte heller helt fel om man säger så... Fast jag va så jävla blöt sen för jag hade badat med kläderna så jag fick ta på mig min bikini, shorts och en smutsig tröja -.-'
Och då kanske ni tänker, varför tog inte hon på sig sin bikini?
Jo, det tyckte jag inte va någon idé att göra när jag redan va blöt (a)  hehe..

Jag och sofia gick mot tåget efter en liten stund, men då frågade jag Arvid oom jag kune få en tröja av han för att jag va blöt, så då fick vi ta bussen till han. Haha jag har en snäll pojkvän! <3
Vi tog tåget hem, och nu ligger jag under en filt och har det gött! Om några timmar ska jag på student och sen blir det fotboll! :D Ha det braaa!





Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0