MathildaJohansson -

HEJ HEJ HEJ :D

Kom precis hem från Stationen nu, va med Frida och Nadja förut i Alingsås... Goa tjejer! :D
Dagen har varit sjukt bra men nu vet jag inte vad jag ska göra. Får se vad jag hittar på för skoj.
Men jag köpte en Ed Hardy keps förut som jag verkligen ÄLSKAR!

Imon så är det handbollsavsllutning, det är verkligen skoj men det är den sista som Hemsjöspelare :(
Men nu ska vi inte tänka på det tråkiga utan allt roligt! <3

rosa är kepsen såklart (a)

Kommentar av: maja

heej, vart har du köpt kepsen? och ungefär hur mycket kostar den? :)

2011-06-18 @ 18:37:45



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0