MathildaJohansson -

Helt sluuut!

Hej, har precis ätit lite och snart ska jag titta på lite skor. Måste verkligen ha nya men mamma har inte velat köpa några till mig, innan hon såg att det är stora hål i dom för att jag går konstigt för jag har ont i knäna xd
Hahaha, men nu har hon fattat :D

Maria ska komma ner snart, tror jag i alla fall... Hon skule bara upp och äta "snabbt" sa hon men hon har minst varit borta i 40 minuter tror jag :P Men Men, hon är som hon är! :D
Imon så ska jag nog hitta på något, men jag kommer inte ihåg va det var för något.. Får la se :)

Men ni får ha det :)





Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0