MathildaJohansson -

Jävla kanin!

Förut idag när jag skulle gå ut och sola så kom jag på att jag skulle kolla till mina kaniner, och då har en av dom rymt! fick typ halft panik för vi hade inte sett henne sen igår och hon va helt borta!
Så vi letade efter henne i två timmar tror jag och sen helt plötsligt låg hon under buren! Jävla kanin säger jag bara!!!!

Men sen så gick jag ner och solade på bryggan o så kom Mirran till oss efter en stund, vi fortsatte sola lite och sen badade vi, och åkte ut med båten.. Men det är något problem med motorn så den gick inte att starta och sen dog den mitt ute på sjön.
Asså det är inte riktigt min dag idag, men nu så sitter jag o bara chillar.

Imon är det skola så vi får la se hur skoj det blir :)

Några bilder från förut.








Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0