MathildaJohansson -

Kväll, Trött,Sur,Ledsen

Hej, nu är det äntligten kväll!
Just nu är jag, trött, sur och ledsen...
Trött är jag för att jag inte sover riktigt bra, sur är jag för att jag inte tål att se mig själv för att mitt ansikte är helt cp! och ledsen är jag för att det snart är avslutning med handbollen :(

Imon ska jag upp ganska tidigt, vid 9! jag och Emma måste städa vårat lilla hus/stuga som vi har nere vid sjön. Det är inte stort men det tar lång tid för vi har många saker där inne. Sen så kommer Ninni och Chani (Linnea och Chanique) till oss efter att dom har slutat skolan. Har inte träffat tjejerna på hur länge som helst!

Och jag hade tänkt att vi skulle sova här uppe i mitt rum, men mamma och pappa vet att vi kommer prata så mycket så det är därför vi ska sova i huset/stugan där nere, hahah snälla som är! OCH JAG SOM HAR STÄDAT MITT RUM OCH ALLT FÖR ATT VI SKULLE FÅ PLATS HÄR UPPE! aja, det blev fint i alla fall :D

Nu ska jag ta och fixa mig, sen ska jag säkert prata i telefon med Arvid när han kan :)
Godnatt, sov gott!








Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0