MathildaJohansson -

Träning! <3

Hej, har precis spelat kubb med mina grannar. Haha det gick inte så bra (a)
Är helt slut om jag är ärlig, men det är nog inte så konstigt...

Vet inte riktigt vad som händer i sommar mer än att vara med kompisar o Arvid, åka till Spanien och sen träna hårt som fan! Har inget jobb även om jag behöver ett, men men jag har inte hunnit att skaffa något -.-'

Men tränig är något som jag kommer köra hur hårt på som helst, måste få bättre knän och sen måste jag ju träna för att få bättre kondis och sånt. Aja ni fattar :) Sen undrade Anna om vi ville testa att träna med henne och Anders, o jag är ganska inne på det men vi får se hur det blir med den saken...
Men jag ska ju såklart sola och ha det gött med, för det måste man ju!

Just nu kollar jag på handboll, Sverige - Israel är det. Och man kan ju säga att sverige leder "ganska" stort.
Hahah, 22-13 står det :D
Sen drog min älskling på läger förut idag, för att vara ledare i tre veckor. Inte skoj alls :(

Men nu ska jag inte blogga mer ;)





Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0