MathildaJohansson -

Trött men kan inte sova...

HejHej.
Är hur trött som helst men jag kan inte sova...

Förut så passade vi Tova och Noah hemma hos dom, Noah va jätteledsen för att Anders och Anna va borta... Men sen när man gick runt med han och så,så blev det lite bättre, o så fick han sin napp också xd
När han skulle sova så gick jag, Emma och Tova till en lekplats och lekte där en stund, lite senare så gick vi tillbaka till huset, åt glass o kollade lite på TV, sen så träffade jag Alexander och hans kompis och tjötade med dom en liten stund :)

Sen så köpte jag tre par skor idag/igår, så nu kan jag inte tjöta om ett par nya... Men men, jag är nöjd ;)

När jag har somnat och sen vaknar så ska jag börja ta fram kläder och antagligen börja packa, för på söndag så drar jag till Spanien :D hahaha kanske lite tidigt ändå att börja nu men jag måste ha tid på mig för annars blir inget bra. Och det måste det ju bli! :) När vi skulle till Mexico i höstas så började jag två veckor innan vi skulle åka och blev klar sist så det är en förbättring (a)

Men nu ska jag sova, godnatt :)

Saknar...<3




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0