MathildaJohansson -

Vet inte vad jag ska göra!

Länder du varit i: Tyskland, Danmark, Norge, Venezuela och Mexico. Inte många..
Bästa resan: Mexico, ett av världens finaste länder enligt mig!
Coolaste upplevelsen: Finns många men kanske, bada i en Cenote. (ett vattenhål, men hur klart vatten som helst)
Bästa matkombinationen: Hmm, vet faktiskt inte.
Favoritblomma: Röda rosor!
Favoritdoft: Typ allt som luktar kokos (a)
Din senaste facebook uppdatering: Orkar inte kolla...
Bästa på tv just nu: En jävla bra fråga!
Bästa tv serien: CSI, älskar sånt.
Spelas just nu på spotify: Party Rock Anthem
En dröm som aldrig kommer gå i uppfyllelse: Att mina fina ärr kommer försvinna
Planer i sommar: Sola, bada, träna, åka till Spanien, vara med kompisar och träffa älsklingen.
Planer de kommande veckorna: Träna, försöka vara med kompisar sen åka till Spanien! :D
Nästa kommande utomlandsresa: 3 veckor!!!! :D:D:D<3
Din sämsta egenskap: Jag blir lätt frustrerad när det inte går.
Vad gör du när du är rastlös: haha, gör konstiga rörelser med fingrarna.
Vad kommer dina barn heta: Melanie (älskar det namnet), sen vet jag inte
Skostorlek: 37 ibland, men 38 oftast
Favoritdjur: hund
Är du en långsint person: Fråga dom som känner mig bäst :)
Vad fascineras du av hos andra människor: Att de är snälla, roliga och visar respekt
Var är du om 10 år: hahah, inte vet jag...
Favoritfilmer: Pirates of the carribean, twilight.
Godaste du vet: En kall cola!

För er som inte vet, så kan en CENOTE se ut såhär. Det gjorde inte den jag bada i men nu vet ni :)




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0