MathildaJohansson -

hej på er :)

Hade en grym kväll igår med William, Jasse, Therese, Pierre, Jonas, Joakim och Bessou :)
Vi tittade på tre filmer tror jag att det va och hade riktigt sköj :D
Efter skolan så följde jag med Jasse hem lite och så innan vi drog till Pierre, Vi filmade också lite när vi satt vid datan och så glömde vi av det så nu har vi en film på oss två i tio minuter som kommenterar massa gamla bilder och sånt... xd
Idag så vet jag inte när jag vaknade men det va inte jätte sent i alla fall :) Tog en lång go dusch för en stund sen och sen så va jag uppe hos några grannar lite snabbt :)
Vet inte vad jag ska gör sen men det blir la mest att ta det lugnt för att vara pigg till matchen imon :D
Tibro är det vi ska möta. Hatar dom!! hahaha fy fan asså! xd
Ha det bra =)

Kommentar av: emelie

OHJA!

2011-03-05 @ 19:04:49
URL: http://emelievictoriia.blogg.se/
Kommentar av: emelie

längtar tillbaka :( <3

2011-03-05 @ 19:05:08
URL: http://emelievictoriia.blogg.se/



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0