MathildaJohansson -

det finns inget att säga längre om er...

Besviken kan man säga att jag blev, fast vad förväntar jag mej av er lix?
Jag vet faktiskt inte...
Visst jag skulle inte vilja men man kan ju fan ändå fråga mej eller... och inte bara tro att jag skiter i det?
Det finns en av er som jag älskar jävligt mycket, er andra kan jag leva utan för jag vill inte ha det såhär längre.. Detta har hållt på i nästan ett år nu. Varför inte bara få slut på det och inte bry sej om varandra för gott? det skulle vara mycket bättre.. Ni kanske tycker att det är kul att ta dom jag älskar mest ifrån mej? få mej sårad och skit? men det finns faktiskt dom som alltid har funnits där för mej och tycker att detta är fel. Är det verkligen rätt att ta dom från mej såra mej då? Detta är ju fan sjukt! Så som ni beter er är inte okej, det är inte bara jag som tycker det. Visst jag kan ha en jävligt bitchig attityd och säga massa saker men det är jag inte ensam om! och det år ju inte jag som börjar heller! Ni gjorde så att det blev ett helvete för mej och den jag älskade så jävla mycket innan sommaren, vi pratar inte längre med varandra tack vare er.. Sen har ni bara fortsatt för att se hur länge jag pallar med det, men nu sätter jag stop för detta!

Förlåt för detta inlägget men jag var bara tvungen att få det ur mej...

Kommentar av: frida

det är de du har berättar för mig va? isåfall är de helt rätt skrivet utav dig och fel av dom. du vet vart du har mig om du vill snacka, älskar dig <3

2010-12-27 @ 10:07:45
URL: http://fridacarooline.blogg.se/



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0