MathildaJohansson -

fyy på mej!!

Förlåt, men jag har inte hunnit eller orkat blogga.
Idag så va det en go dag igen, eller det har det typ varit alla dagar för det finns inte så mycket att göra längre som tur är :D
Igår så av det konfa, sista gången innan jul... Jag och Jasse hade typ flumm och mitt i allt så kommer alla ungdomsledare till oss och så :D ingen visste om det så det va riktigt skoj.
Imon så kommer Emmas gudmor o hela hennes familj och ska ge oss presenter och så, dom kommer nog någon gång vid 12-1 men jag har inte tänkt gå upp iaf...
Söndag är det match mot brätte om dom nu vågar åka dom fegisarna, 4 börjar matchen så kom och kolla fan :D

Ska städa mitt rum lite snart fast jag ska be mamma hjälpa mej :P

Ha det =)







Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0