MathildaJohansson -

godnatt :P

Helt störd skola idag, orkar inte äns berätta xd
När vi hade slutat så satt jag och William kvar och va med på sjuornas lektion i spanska, riktigt duktigt :)
haha jag tror faktist att vi lärde oss något :P
Han följde med mej hem sen och så drog vi på dop förut, inte jätte kul men det va gott med glass :D
När jag kom hem så skulle jag göra massa övningar för mina cp knän men det gjorde så ont så att jag bara ville skrika men jag gjorde det inte som tur va :)
Ska titta klart på CSI nu, godnatt :D






Kommentar av: J I L L I Z

sv: hehe :D vad gör du då? :D

2010-12-06 @ 21:52:53
URL: http://jilliz.blogg.se/
Kommentar av: J I L L I Z

sv: jasså, har du någon knäskada? :s

2010-12-06 @ 22:20:28
URL: http://jilliz.blogg.se/



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0