MathildaJohansson -

hahaha...

Jag spräckte precis mina byxor, så jävla smidigt! XD
Aja..
Har precis ätit lite och nu laddar jag över bilder från datan till Amilas USB,det va lite bilder från USM som hon ville ha och så :)

Prov i skolan idag, jag hoppas att det gick bra men jag vet inte för det va ju matte xd
aja.. Jag, Jasse och Pierre tog en tidigare buss till konfan så vi chillade lite där innan alla kom :) haha och när vi såg alla som låtsades jag och Jasse att sova och alla gick på det, o när vi ligger där i soffan så hör man Emma säga detta.
Mathilda skulle bli skit sur om jag sprang och hoppade på henne! :D
Och Måns bara, gör det. Det är så kul när hon blir sur! :D
Så Emma började springa mot mej och precis när hon ska hoppa på mej så skriker jag o fan vad hon hoppade till xD haha stolt är jag :D
Efter konfan drog vi ner till Ingared för att träna, vi sprang bara en liten bit ute och sen tittade vi på när 94:orna spelade :) Vann gjorde dom! :D
haha så sjukt go kommentar från deras tränare asså när domaren dömde något konstigt..
han sa, Nä jag får nog ta och åka hem och skriva ett brev!
hahah fan vad vi skrattade! Magnus fick gå bort får laget för att han skrattade så mycket xd

Imon så fyller jag, Jasse och Emma år! :D
Så jag ska städa mitt rum nu xD

Ha det =)

Jag och Jasse <3


Jag och Emma :)




Kommentar av: J I L L I Z

sv: åh :/ händer imorgon då?

2010-12-09 @ 21:32:26
URL: http://jilliz.blogg.se/



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0