MathildaJohansson -

har precis tagit...

på mej kläder xd
Det är ganska sent att ta på sej kläder nu men jag har inte orkat.. Riktigt lat är jag, ja jag vet :)
Skulle ju ha spelat match som blev inställd som jag sa innan o då tänkte jag att det inte va någon idé, fast jag vet inte varför xd Va med mamma, pappa, Emma o Ulla förut och hämtade gran som vi ska ha inne, haha hade bara tagit på mej mina termobyxor, en tröja o jacka och bara hängt med ut :)

Just nu så sitter jag och lyssnar på den låten som blev diskad från melodifestivalen, jag är seriöst kär i den :)
Riktigt synd att Anders inte fick den, men det gör inget :)
http://www.youtube.com/watch?v=jo01SBfIgco älskar den! :D


Om lite mindre än en timma är det final! LÄNGTAR SOM FAN :D
har typ inga bilder på denna datan så alla vet -.-'
Ha det gött :D <3






Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0