MathildaJohansson -

Läääs :D

Sitter just nu i pyjamas och Emelie, Lisa och Signe har precis åkt typ..
Jag har jätte tråkigt nu så jag kan passa på att berätta om dom dagarna jag inte har hunnnit blogga så mycket :)

Torsdag.
Lika seg dag i skolan som vanligt men när jag hade slutat så hängde jag och Emma med Frida hem :D
Vi drog till gymmet och tränade en ganska lång stund, sen när vi va påväg hem till Frida igen ringer Ingela och frågar om jag kan spela match med 94:orna mot AHK och det ville jag så mamma fick hämta mina kläder där hemma så jag kunde få spela :)
Vann gjorde vi också och jag fick spela kant som jag inte har gjort på 100 år känns det som och måål gjorde jag med :D

Fredag.
Jag kommer inte ihåg vad som hände i skolan men det va la helt okej tror jag,, Drog hem och pluggade som fan innan träningen där vi bara sprang till Norsesund fast det va ganska gött, sen från 7 till typ 11 så va jag, Emma och Emelie på gården och "jobbade" för laget, så man va ändå ganska trött när man kom hem :(

Lördag.
Gick upp ganska sent, gött att få sova om man säger så..
Började städa mitt rum och denna gången städade jag riktigt mycket och inte bara slängde in allt under sängen :D Skulle till William med Pierre och Jasse men jag och Jasse hade ingen skjus och Pierre hade blivigt sjuk så det blev inget :(
Så jag fick åka och träna handboll men jag va helt borta så det gick inte alls :( efter träningen så hängde Emelie med oss hem :) vi duscha lite snabbt och sen drog vi in till Alingsås och träffa Lisa och Signe som jag sa tidigare :) Vi gick till Hemmakväll och hyrde fillm :) Där träffa vi Frida så jag pratade lite med henne :)
Och så va vi tvugna att gå och köpa lite mat innan vi åkte hem också :)
Haha vi fick gå hem men det gjorde inte så mycket tror jag iaf, Emma gjorde lite mat till oss och sen gjorde vi en lek, tog lite kort och tittade på Flickan från Ovan. Sjukt bra va den :D
Efter det ville vi se en komedi så vi satte på några filmer när jag och Emma var små och man kan säga det det va verkligen en komedi xD

Idag så va vi jätte trötta och så men vi orkade gå upp och fixa oss lite, äta och så.
Ska titta på lite filmer nu, ha det =)




Kommentar av: frida

sv; hihi mathilda, DU ÄR GULLIG KANIN! :D saknar dig gör jag också :( tomt i min soffa utan dig :( <3

2010-12-05 @ 17:43:13
URL: http://fridacarooline.blogg.se/



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0