MathildaJohansson -

lite snabbt om dagen :)

Ganska seg dag idag, Fast ändå helt okej :)
matte på första lektionen där vi testade våra bilar men min och Williams blev jätte fail xd sen va det håltimma och då satt jag och prata med Frida hela tiden, har verkligen saknat dej sötan:( men nu är du tbx igen :D <3
Sen va det hemkunskap och där gjorde vi pannkakor som blev sjukt goda :D o Spanska va det på sista men vi jobbade inget och så, när vi sluta gick jag, William och Måns in till stan lite och kollade runt. Sen träffa vi Arvid lite snabbt och så :D
Jag tog tåget hem och när jag kom hem så va Emelie och Emma hemma men efter en stund så somnade jag i soffan för att jag va så trött xd
Sen va det bara att ta på sej träningskläderna och dra till Ingared och träna handboll som gick åt helvete.. Man märkte att jag inte hade tränat på en vecka om man säger så, det kanske inte låter mycket att vila men om man känner mej rätt så är det det xd
Nu ska jag titta på tv :)

Ha det =)



Kommentar av: fridaa

naww va söt du är, har saknat dig massor med! <3

2010-12-20 @ 23:09:59
URL: http://fridacarooline.blogg.se/



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0