MathildaJohansson -

match imon! :D

Har haft en bra dag idag, men nu ska jag snart gå och lägga mej för imon så är det match i Skövde :D
Taggad såklart men inte på att gå upp 7. kanske lite konstigt när vi ska vara i Ingared 9 men jag är jätte seg på morgonen -.-'

Va ute och åkte pulka förut, haha jag trodde inte att man skulle bli så trött xd
AJA... ÄR det bara jag som inte gillade att Jay vann eller är jag ensam om det? men orkar inte blogga mer..

Just det, är så sjukt glad för att brorsan ska få vara med i Melodifestivalen ändå! En av dom bästa sakerna idag asså :D
Så rösta på ANDERS FERNETTE när han ska va med! :D
GODNATT :D










Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0