MathildaJohansson -

matchen gick inte bra.

Vi förlorade med 8-6 idag, det låter inte mycket men det blev bara det.. Inget av lagen spelade speciellt bra men ändå. Va nära på att trilla ihop sen i halvlek för att jag blev helt plötsligt jätte yr och huvudet började dunka som fan så jag fick sitta på bänken lite..
Seriöst det är så dåligt att börja klaga på mej, jag gjorde allt även om jag inte mådde bra! Sprang som fan, kastade mej och skit, jag tycker inte att det är rätt att klaga då! Det är bara att sluta klaga på mej annars lägger jag ner helt!!

Är med Maria och Emma just nu, vi tittar på tv och så :)
Vet inte om hon sover över men vi får se, Godnatt =)




Kommentar av: Anonym

men oh my good liiiiixoooommm

2010-12-13 @ 16:22:18



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0